Istota Email Marketingu

Każdego dnia na świecie wysyła się około 300 miliardów wiadomości email, co daje nam zawrotne 90 trylionów wiadomości rocznie! Obok tak potężnego medium nie sposób przejść obojętnie. Odpowiednio zastosowany mailing jest gwarancją poszerzenia grona odbiorców, a co za tym idzie – potencjalnych odbiorców. W związku z tym proponujemy Twojej firmie kompleksową obsługę email marketingu – bez znaczenia czy poszukujesz fachowej analizy swojej dotychczasowej strategii email marketingu, firmy zewnętrznej, która przeprowadzi mailing za Ciebie, czykogoś, kto zaplanuje go od podstaw i przeprowadzi w Twoim imieniu. WypromujSiebie to odpowiednie miejsce!




Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach
Email Marketingu?

Stworzymy projekt i wykonamy szablon listu

Nasi pracownicy zaprojektują i stworzą dla Ciebie unikalny szablon listu, abyś mógł wyróżnić się spośród setek innych maili w skrzynce potencjalnego klienta

Napiszemy treść listu reklamowego

Treść napisanego przez nas tekstu uchroni Twój list przed filtrami typu anty-SPAM, a także zainteresuje odbiorcę oraz przekaże ważne informacje w interesujący sposób.

Zapewnimy serwer do mailingu masowego

Posiadamy infrastrukturę, która pozwoli na szybką i bezproblemową masową wysyłkę maili marketingowych oraz newsletterów dla naszych klientów

Dostarczymy bazę firm do cold mailingu

Posiadamy dostęp do szerokich baz danych firm różnych specjalizacji, dzięki czemu z pewnością znajdziesz grono klientów zainteresowanych Twoimi usługami

Skonfigurujemy system automatycznych odpowiedzi

Dla Twojej wygody i produktywności wdrożymy i skonfigurujemy system automatycznych odpowiedzi oraz rezygnacji z mailingu

Zabezpieczymy Twoją skrzynkę pocztową

Odpowiednio skonfigurujemy twoje skrzynki pocztowe tak, aby uchronić je przed atakami SPAMerów oraz innymi niebezpiecznymi praktykami

Dwa oblicza mailingu

Cold Email

Pierwszy kontakt z klientem, a szczególnie jeżeli kontaktujemy się z nim z własnej inicjatywy (np. w celu przedstawienia oferty naszej firmy) wiąże się z jego zdystansowaniem oraz brakiem zaufania, dlatego ciężko jest zawrzeć z nim umowę ad hoc, na przykład przez telefon, czy live chat. W związku z tym o wiele lepszym rozwiązaniem jest wysłanie odpowiedniego zapytania wprost na jego skrzynkę pocztową, zawierającego propozycję wysłania mu pełnej oferty. Taki list pozwoli mu “na chłodno” zapoznać się zarówno z oferowanym usługami oraz opiniami na temat Twojej firmy, co w trakcie kilku-minutowej rozmowy jest niemożliwe.
Cold mailing jednocześnie nie może być próbą natrętnej reklamy oraz nie powinien być wysyłany na publicznie dostępne maile (np. biuro@…), ponieważ może zostać odebrany za SPAM.


Newsletter

Jeżeli już przykułeś uwagę klienta i zgodził się on na otrzymywanie Twojej oferty doskonałą formą promocji jest newsletter. Newsletter jest to forma maila, która wysyłana jest do klienta w formie stałego szablonu ze zaktualizowaną ofertą. Powinniśmy go wysyłać w stałych odstępach czasowych, np. w danym dniu tygodnia lub miesiąca. Ogromną zaletą newslettera jest to, że nie pozwala niejako zapomnieć klientowi o Twojej firmie informując go o nowościach, promocjach, newsach na blogu, itp. Musimy jednak pamiętać, że często newsletter wiąże się z powinnością zachęcenia odbiorcy do jego prenumeraty, tak zwanymi treściami premium. Takimi treściami mogą być rabaty lub bony na usługi Twojej firmy.