Copywriting

Nasza firma świadczy również usługi związane z pisaniem tekstów na zamówienie – zajmujemy się tak zwanym copywritingiem. Jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej nietypowych branż. Pisane przez nas teksty charakteryzują się wysoką czytelnością oraz poprawnością językową, a przy tym zachęcają stylem i błyskotliwością. Treści optymalizujemy pod szeroko pojęte SEO – używamy nagłówków oraz zwracamy szczególną uwagę na natężenie słów kluczowych.





Czym jestcopywriting

Treść na stronie, to rzecz niebywale istotna nie tylko ze strony użytkowników danej witryny, ale także dla wyszukiwarek internetowych. To właśnie dzięki treści są one w stanie wyłowić spośród miliardów stron te, które najtrafniej pasują do wyszukiwanej frazy. Ważnym dlatego jest, aby tekst zawarty na naszej stronie był jak najbardziej wartościowy, ale także posiadał techniczne predyspozycje do tego, aby wyszukiwarka pozycjonowała go wysoko w wynikach wyszukiwania dla danej frazy. Najlepszą metodą na to jest stosowanie słów kluczowych oraz odpowiednie ich zagęszczenie w tekście – nie może on brzmieć sztucznie.

Copywriting -Dobra inwestycja

W obecnych czasach niemożliwym jest wypozycjonowanie strony bez odpowiedniej treści. Tekst zawarty na naszej stronie powinien być interesujący, wartościowy pod względem merytorycznym oraz powinien budować relację z użytkownikiem tak, aby jego wizyta na stronie trwała dłużej niż kilka sekund. Wszelkie wymienione wyżej aspekty brane są pod uwagę przez wyszukiwarki internetowe, które za pomocą odpowiednich algorytmów sortują wyniki wyszukiwania pod względem trafności. Z tego powodu zwyczajnie opłaca się inwestować w copywriting, jeżeli zależy nam na wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Obecnie coraz popularniejsze staje się prowadzenie blogów na stronie w celu zwiększenia jej wartościowości oraz merytoryki.


Co powinienem dostarczyć?

Zazwyczaj wymagamy od naszych klientów podanie tematu, na jaki mamy napisać dany tekst oraz słowa kluczowe, które chcieliby w nim zawrzeć (oferujemy także planowanie słów kluczowych – cena zależna w tym wypadku jest od konkurencyjności danego tematu oraz ilości słów kluczowych). Pomocnym w tym wypadku jest także dodanie linków stron, na których nasi pracownicy mogliby się wzorować podczas tworzenia treści.